fredag 27 februari 2009

I natt jag drömde

I natt hade jag en riktigt sjuk dröm som jag bara måste skriva ner.
Den började med att vår majsorm vart galen å högg efter allt han kom åt.
Terrariet gick sönder å den galna ormen gick lös i lägenheten.skumt nog utvecklade han fötter å armar.. Han högg en av döttrarna i foten å när jag skulle försöka kroka upp honom så började han hugga vilt omkring sig.Dessutom vart han så förbannad så han drog huvudet av sig själv,å delarna blev till 2 ormar.
Jag vart tvungen å hugga dom i 2 bitar vilket skulle göra slut på plågan....trodde jag..
av 2 "döda"ormar vart det 4 lika vilda å rabiata ormar som inte drog sig för att hugga efter första rörelse dom såg... så fortsatte det.. efter ett tag började jag spola ner dom ormarna jag högg på för man kunde verkligen se hur ett nytt huvud utvecklades på dem varje gång man dödade dom...En stackarshantverkare kom in i lägenheten å jag skrek åt honom att akta sig för ormarna för dom var galna, just då vart han biten av en å högg den i 2delar... ajajajaj fler ormar å försöka ta kål på jag skrek åt han att han måste spola ner bitarna för det skulle komma fler å han sa att det e lugnt den e död men så var ju inte fallet å det konstarade han å spolade ner den biten som inte smet undan. En galen bärsärkorm kvar å den hade gömt sig väl å låg å lurpassade på oss.

tyvärr så vart jag väckt ur drömmen så jag vet inte riktigt hur det gick med den ormen ,han kanske högg ihjäl oss eller så lyckades vi lokalisera de å ta kål på den... ingen som vet å förmodligen kommer vi aldrig få reda på hur den drömmen skulle ha slutat :(

2 kommentarer:

Sindarin sa...

Nattis hade inte komponerat ihop en bättre dröm =)

Anonym sa...

Allvarligt nu! Det är ju precis så jag tänker om livet som ormägare!
Jag skulle aldrig våga bo inom samma väggar som ett sånt monster, nä du, din dröm blir min verklighet...huga...
O så har ni skaffat en till!? Hur tänker du nu...?

Kram på sig