torsdag 9 juli 2009

min trogna följeslagare värken.

verkar som det är det ända den här veckan ska bestå av huvudvärk!!
migrän ett par dar , piggelin igår men idag så e den här igen.. min nemissis huvudvärken.
Min chef ringde igår å kolla om jag ska jobba idag å det ska jag... när jag sa till henne att jag trodde migränen berodde på vädret vart jag visst en häxa som känner av värder å vind hähä..
åter regnar det å min värk e tillbaka dock inte med samma kraft som föregående dagar men nog fan e den här igen :(
Ska trots det bli skönt å gå till jobbet, knapra alvedon så bör jag palla med en dag på konsum . känns som man tappar taget om allt när man ligger däckad ett par dar...

1 kommentar:

Mia sa...

Hej, jag känner mig lite lurad!? ;) hade inte förstått, eller sett att du hade börjat skriva - och nu såg jag det försent :O Fortsätt skriv :) Jag vill läsa!!!