onsdag 8 juli 2009

Det vart tyst efter ett par timmar av oskönt karaokevrålande. varför ska en del envisas med att sjunga när det låter enbart illa???
Jag tror vi måste ta hit jossan så hon får visa våra mästare hur det ska låta när man sjunger.

nåväl...
huvudvärken har gett med sig, bara smått värkande kvar men det fixas nog med lita alvedon.
Av nån skum anledning var jag tvungen å vakna redan nu. ledig dag å inga ungar hemma som ska skickas till fritids... fan jag kunde ha sovit till 12.
Dagens agenda blir slöa slöa å ta en tur ner på byn med morsan.lär inte bli långvarit besök där

Sambons x har hotat med å komma över med prylar till mini senare .

4 kommentarer:

Sindarin sa...

Jossan kan vara en plan faktiskt =P

The Evil one sa...

jossan e nog en riktigt bra plan ... bara hoppas att mästarna lär sig h¨ålla tyst lr åtminstånde sänka så hela området slipper lida

Josefine sa...

haha ni är för söta ni

jag tror inte att du skulle uppskatta min sång heller med huvudvärk faktiskt :)

The Evil one sa...

jossan ... huvudvärken får hålla sig borta just då fattar du väl???
Å förhoppningsvis även karaokemästarna efter att du vart här:D