tisdag 3 mars 2009

Great start

Vikken Underbar start på veckan efter semestern.
Sjukdom gjorde så att när jag kom till jobbet fick jag mej en rejäl överraskning... Kassaschemat va ändrat...till min nackdel... massa mer beställningar än jag brukar ha...
så istället för att slänga upp enbart bröd å göra en beställnig på det fick jag slänga upp cigg åxå ... +beställa dom,godis,kassar, kassarullar batterier å lite till... som man skulle hinna med det på 2 timmar+ mitt eget...när jag var nästan klar med allt, tidningsreturer å resten kom ju så klart nya tidningar å lägga upp å rapportera.... pust... tog väl lite mer tid än vad som var planerat men eftersom jag inte brukar göra allt det där så tyckte jag att det fick ta den tid det tog!
eftermiddan gick iaf som den brukar göra... hann t.om plocka lite varor :)

tjing

1 kommentar:

Josefine sa...

det går upp och ner i livet vännen, hoppas resten av veckan blir bättre!