tisdag 18 september 2007

händer massor just nu

så mye att jag inte riktigt vet vad jag ska hitt på å skriva om ..
men kan jue börja mä jobbet iaf..
jag fick i måndags rycka in akut på jobbet då vi vart utan chef... funka trots 100% mer ansvar i butiken ..va allt från redovisning till beställa alla varor samt se te så vi hade personal som täckte alla timmar *pust* jobbigt men kul... den här veckan har vi dock fått låna en BC från en annan butik vilket jag e glad för! på onsdag ska det komma nån som ska var hos oss lite längre än en vecka fick jag höra...åxå väldans tacksamt!
hmm.. mer då?
jo jag gick med i en studie igår om sluta röka... vilket innebär att jag varje måndag fram till jul ska gå på läkarbesök å kolla blodtryck ekg å lite sånt.
Där med inte säkert att just jag kommer vara en av dom som faktiskt får medicin mot rökningen .. 1 av 4 kommer få placebo ...cool grej ... ekg:t skickas te usa å blodet te sweitsch* hur det nu stavas* för att alla i världen ska ha samma utgångslägen!
mamma min ska ingå i samma studie *hähä*
men nu orkar jag inte mä å skriva mer...måste väl gö mej klar för jobbet....
tjingeling

Inga kommentarer: